Ouderraad

U bent als ouder automatisch lid van de oudervereniging. Het uit ouders samengestelde bestuur van de vereniging heet: "De Ouderraad". De Ouderraad vergadert ongeveer zes maal per jaar samen met vertegenwoordigers van het schoolteam. Zij regelt, in nauwe samenwerking met het personeel, alle feesten en activiteiten die naast (buiten) het lesprogramma, het naar school gaan leuk en aantrekkelijk maken.

De Ouderraad kan dit vanzelfsprekend niet alleen. Uw hulp is vaak nodig. Nu zal de één wat vaker in de gelegenheid zijn om te helpen, dan de ander, de één heeft misschien ook wat meer tijd dan de ander, maar iedere bijdrage in hulp is welkom. Uiteindelijk gaat het erom samen voor onze kinderen een aantrekkelijk programma te realiseren. Uw hulp kan gevraagd worden voor bv:Begeleiden van kinderen bij bijv. speurtochten, schoolreisjes.
Vervoer per auto van kinderen bij excursies, sportevenementen.
Beschilderen van de ramen met Sinterklaas, Kerst etc.